Lewastronamocy Lewastronamocy
257
BLOG

Happy Birthday dear Rydzyk!

Lewastronamocy Lewastronamocy Polityka Obserwuj notkę 10

Sobotni poranek rozpocząłem dość nietypowo. Skacząc po kanałach zobaczyłem zmianę scenerii na antenie Telewizji Trwam. Zatrzymałem się na dłużej i od razu zobaczyłem, że całość koncernu Ojca Rydzyka obchodzi dzisiaj 20. urodziny. Spędzilem z Telewizją Trwam około godziny i przyznam, że jestem zaszokowany.

Działalność duszpasterska kojarzy mi się z krzewieniem wiary oraz misją mającą na celu pomoc drugiemu człowiekowi. Przez godzinę łączenia się z różnymi miejscami Torunia mocniej lub luźniej związanymi z przemysłem Rydzyka, nikt nie zająknął się nawet na temat pomocy drugiemu człowiekowi. Poza niekończącymi się pozdrowieniami zafascynowanych Rydzykiem pielgrzymów, pozdrawiających w kółko swoje parafie łączono się także z namiotem Fundacji (zapewne Lux Veritatis). Szok. Wydawało mi się, że tego typu dzień to idealny moment, aby zaprezentowały się w takim namiocie rozmaite hospicja, organizacje charytatywne, czy fundacje.

O ja głupi i naiwny! Zaprezentowano dekodery, które wciąż wciska się starszym ludziom, mówiąc że bez nich niemożliwe jest odbieranie Telewizji Trwam!  To skandal, że księża-dziennikarze opowiadający te bzdury mają mówiąc dosadnie "w dupie" to, że oszukują. Ważne, aby przemysł się kręcił. Ja, moja najbliższa rodzina i setki znajomych mamy Telewizję Trwam, bo najzwyczajniej w świecie jest w ofercie naszych telewizji kablowych i satelitarnych, ale biednym, starszym ludziom dobrze wmówić, że potrzebują dekoderu, z którego zyski idą do rydzykowego koncernu.

Co poza dekoderami w namiocie kościelnej fundacji można nabyć? Ano wszystko co związane z ruszającą dziś telefonią komórkową Rydzyka w odnowionej wersji, potem szybki skok  do Skoków Stefczyka i stoisko księgarskie lokalnego wydawnictwa. Dużo gadania o odwiertach i o tym jak niezbędne są dla Polski i jaki to będzie dar od Boga gdy wszystko ruszy i starsze Panie zamiast beretów będą wyszywały stroje kąpielowe (żart prosto z anteny). Niesmak i utwierdzenie się w przekonaniu, że całe to przedsięwzięcie o nazwie Radio Maryja ma na celu jedno - pompowanie własnej kieszeni środkami od ogłupiałych ludzi, którzy wierzą, że wszystkie ich środki inwestowane w Rydzyka służą jakiejś ważnej misji.

Wstyd i żenada Panie Rydzyk. 30-lecia, ani nawet 21. rocznicy koncernu oczywiście nie życzę.

 

 

 

Bezpartyjny. "Na lewo od PO"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka